Saturday 21 July 2012

My Love ( Muhamad Abdul Wafiy ) :'D

Assalammualaikum , aku rindu kat kau lah gemuck . Aku berharap hubungan kite akan kekal selama-lamanya :') Huhu , lagipon aku pernah janji kat kau yang aku tak kan tinggalkan kau ! Sebab aku sayang kau gile2 vavi . Macam mane aku sayang diri aku , macam tu aku sayang kau lah dear :'D . Eurm , sOriyy jikalau aku ada sakit kan hati kau atau buat kau benci kat aku . Aku tak dea niat buat semua tu kat kau -,- Eurm , jikalau suatu hari nt kite berpisah , aku harap kau cari lah girls laen yea , sebab aku bukan nya baek , lawa ? sO ! tu yang terbaek untuk kau . Tenkiuu jugak semenjak kite coupel kau buat aku HPPAY dan suka buat LAWAK bodoh kau tu . Huhu ! Tu semua bermakne bagi aku , aku tak akan lupe kan semua tu walau bagaimana pon :') Aku sayang kau , TAPI nak buat macam mana dah bukan jodoh kite .  Hanya mampu REDO jea lah :'( Jodoh semua hanya tuhan yang menentukan . Bukan kite ! Cinta itu buta , Right ? Eurm , walaupon kite tak dea pape lagi hubungan , aku harap kau tak kan lupa kan aku yea -,- ingat dalam hati kau tu , aku masih SAYANG kau lagi . Aku harap kau terima dengan seadanya kite terpisah ea . Aku tak nak kau bersedih disebabkan kite berpisah ea  . JANJI ? Eurm  . Aku akan cube tabah diri aku terima semua ini :'( # aku harap lepas kau bace blog aku nie , kau tunaikan JANJI aku itu # SELAMAT TINGGAL BIE . Sayang kau :') Maaf jika saya masih menyayani awak , walaupon awak BUKAN MILIK saya lagi :)

No comments:

Post a Comment