Saturday 21 July 2012

My Sibling

Assalammualaikum semua . Huuu :) Yang budak comey tudung pink kat atas tu adek kesayangan kite . Ha ? comey . buwekkk . -,- Jangan puji lebih2 nt kembang hidung die nt , Hehe . Die nie seorang yang suke menangis kalau orang yang die sayang ditinggalkan . Pelik kan ? Die nie sensitiv sikit . Hehe :') Eurm , adek aku nie lha yang aku jaga die kat sekolah . Sebab die tu duduk asrama . Lau ada orang buli2 die , aku jugak yang die mintak tolong . Die banyak sangat mengadu kat aku , lau die tengah sedih2 . sampai basah baju aku die kesat air mata die kat bahu aku . Hehe :') Walaupon kiteorang selalu brgadoh , tapi aku sayang die giler2 vavi . Opss , jangan cpea2 amik die dari aku ea . Tu hak aku ! Hehe :) #gurau jea . K lha sampai sini saje perbualan kite . Huuu -,- kbyee dear .
To : Liyana Syahirah binti Suhaimi

No comments:

Post a Comment